Burcu-baby Ozge2805 bizimde muayene ücreti 200 TL askeri personel indiriminden yararlanıyoruz Allah’tan ama nst 10tl en ucuz verende benim sanırım yorumlara bakılırsa 🙈
SlmMlk Nazli_ayar Ah keşke olsa ama oda yok maalesef 😂 hatta en ufak ağrimda sancım da doktoruma msj atıyorum hemen muayene için çağrıyo gidiyorum kaşeli kağıt verip ücret vermediğim zamanlar bile oluyor açıkçası 🙊
Nazli_ayar Burcu-baby Aaa nasıl 10 lira olur ya 😂 bende oraya gidiyorum. Daha Nst dönemime var Ama sasridim yani
Burcu-baby Nazli_ayar bende bi hasta ücret öderken duydum ala ala o kadar ucuz mu ya filan dedim kendimde yaptırınca gerçekten 10lira aldılar şaşırdım gayet uygun fiyatı
Ozge2805 Burcu-baby oh valla çok güzel acıbademde polis asker sağlıkçı oldunmu fiyat düşüyor ama malesef bizde ablam polis eşim ve ben değiliz
Edanur-gul Ozge2805 o zaman iyiymiş canm doktorumda doğuma kadar her hafta nst girmem gerektiğini söylediği söylediği gibi 100 tl 300 tlerdeyse vay halimize 😅
Nisansimge Edanur-gul bende özel hastaneye gidiyorum ama ücret vermiyorum istersen herhangi giy fark etmiyor
Umudayolculuk36 Burcu-baby oyak çok indirim olmuyor %5 10belki ama direk kurumla anlaşması olunca iyi oluyor bizimde normalde 85 biz 15e oluyoruz muayenede bunasa şükür olmasa napardık bilmiyorum