Ozge2805 Edanur-gul Acıbadem kayseride 100 tl verdim iki defa girdim 37 den sonra ücretsiz olduğu söylendi
Edanur-gul N-h-e123 teşekkür ederim cuma günü ilk nst giricem de istanbulda nasıl bilmiyorum asa yukarı aynıdır herhalde
Edanur-gul Ozge2805 bende 36. Haftama giriyorum ama sanırım 40 haftaya kadar ücretli diye duydum da emin olmak istedim gidince sorayım en iyisi
Ozge2805 Edanur-gul yok canım 34 haftada girmeye başladım ben 37 den sonra ücretsiz dedi kayıt yapan hanfendi hatta her nst gireceğim dedigimde soruyor kaç haftalıksınız diye
Edanur-gul Ozge2805 o zaman iyiymiş canm doktorumda doğuma kadar her hafta nst girmem gerektiğini söylediği söylediği gibi 100 tl 300 tlerdeyse vay halimize 😅
SlmMlk Evet öyle sanırsam bende İstanbul da özel bilge Hastanesi’ne gidiyorum bu üçüncü hamileliğim daha önce de aynı hastanede takipdeydim hiç ücret ödemedim öncekilerde de 😀