Almi4134 şu an 40+3 olduk. Gece 22-23 den beri ara ara sancılar olmaya başladı. Ama canımı çok yakıyor. Ufak kramplara benzemiyor. Belden bir vuruyor öne doğru toparlanıyor gibi gerçekten çok can yakıcı. Su ya da nişan gelmedi. Ama acile de gitmek istemiyorum. Dakikalara bakıyorum. Dsivak duş aldım ama sürekli de suyun altında durulmuyor. Öğleden sonra da kontrolum var. Ne yapacağımı bilemedim. Öyle evin içinde ağrı bir giriyor kitleniyorun sonra biraz yürüyüş yapıyorum. Tekrar aynı şeyler. Korkuyorum 😞😞