Kizlaasrr 6 gun var dogumuma yaklaşık yarım saattir 2 3 dakika da bir inceden igne batar gibi oluyor kasiklarimin tam ortasına bebek de cok hareketli ilk gebeliğin bu nedir sancı mi oluyor ne yapmam lazım hareket mi ediyim pozisyon mu değiştireyim ne su ne nisan hicbir sey yok gidiyim mi doktora biraz daha mi bekleyim ay bilemedim