Zeynep69 miamia86_ bende 40+4 akşam 7 den beri 10 dk da gelen sancılar var Allah yardımcımız olsun inşallah
miamia86_ Zeynep69 amin inşallah 🙏🏻 doğumun hiçbir şekli kolay değil hepimize kolaylıklar versin Allah
miamia86_ Almi4134 1-2 duş aldım rahatlattı ama sancılar hala devam ediyor 10-15 dakika da bir. Yarın kontrolüm var onu beklyeyim diye düşündüm. Çünkü şimdi gitsem acilde de çok bir şey yapmıyorlar. Artık zor da olsa sabahı beklemekten başka çarem yok
balbocegim27 Rmyssa 1 gece hastanede yattım 10 kere bakıldı ilkinde acıdı ama sonrasinda alıştım benim serviksim geride olduğu için daha zor oluyormuş geride olmasa daha kolay olurdu heralde
Eda-5807 Almi4134 bende 39+6 haftalığım suan dün geceden berı devam eden sırt agrım var karnımada vuruyor agrıyor gece sureklı kramp gırdı bacaklarıma bende yarını beklıyorum en azından sancıysada evde cekıp ıyıce artana kadar öyle gıtmek ıstıyorum
Almi4134 Eda-5807 canim belden vuran sancıyı dogum sancısı diyorlar hayirla sağlıkla kucagina alirsin insAllah
Almi4134 Rmyssa yaaaa ne kadar güzel 🥰🥰🥰 canim benim cok sevindim adına bende acilma falan da yok hic öylece kalakaldım
Rmyssa Almi4134 ya ben dün geldim ya acile işte bakılan alet tetikledi sanırım sabah suyum geldi 7 buçuk gibi 8 buçukta geldik hastaneye 12 buçukta doğurdum çok şükğr
Almi4134 Rmyssa cok sukur canim ya 🥰 cok sevindim benim de ara ara gun ici ağrılarım oluyor onu harici bir sey yok rabbim hayirli evlat etsin evladını ♥️♥️
Rmyssa Almi4134 amin canım benim Allah razı olsun darısı sizlerin başına kazasızca vaktinde saatinde sağlıklı sıhhatli bir şekilde inşallah 🤲🏻😍
Rmyssa Almi4134 ayyy hadi gözünüz aydım Allah analı babalı büyütsün rabbim hayırlı uzun ömürler versin inşallh 😍