esmerrmm yok canım sor tabi bende bildiğim kadarıyla anlatıyorum canım,yani orası sakın su almasın öncelikle ona çok dikkat et sonra da aç güzelce temizle batikonla kapat bence, hani sıkı sıkıya bantlama ama temizle üzerine mutlaka sargı bezi kapa çünkü çok yeni mikrop kapma olayı çok fazla, aslında en çok dikkat etmen gereken banyo anında su değmesin sonrasında sürekli batikonla temizle,hijyenine dikkat et ve hafif sargı bezi ile yaranın üstünü kapat. Bu benim sana kendi fikrim yani.