KadersizMelek Mom726272 bilemedim neden masaj yap dedi elbet bir bildiği vardır sen yap masajını yine, dikişin estetik değilse evet iz kalıyor baya baya benimde iplikti şimdi nasıl yapar bilmiyorum canım
Mom726272 KadersizMelek anladım çok teşekkür ederim 💚 Allah yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah yavrunu 💙
Haticecakirr esmerrmm 13 gün oldu sezeryan olalı hala dikiş yerim ağrıyor 😁 fakat sadece sızlama şeklinde o da geçiçek inşallah yan yatmaya da 1 hafta sonra başladım ben
Haticecakirr esmerrmm 1 haftada toparlanıyorsun canım baya baya eski haline dönüyorsun sadece sızısı kalıyor özellikle ani hareket falan ederken
Meltemcee KadersizMelek yanlışınız var doktorlar yaranın kapatılmasını istemiyor daha çok bakteri uredigi için yara tamamen açık olcak kuru olmasına çok dikkat edilmeli sadece
KadersizMelek Meltemcee yok zaten ben sıkı sıkıya kapatmasın dedim,hafif üzerine kapatsın yarasının,tabiki yarası hava alacak şekilde. Benim doktorum öyle demişti o yüzden dedim,tabiki onunda doktoru ne demişse o.
Pinar__50 esmerrmm ben 3 gün sonra yavaş yavaş yatmaya çalıştım sorun olmaz dedıler ama baya agrıdı yattıkça yattıkça gectı sırt üstü yatmak çıldırtıyor o bel agrısıı boyun agrısı 🥺 kaç gün oldu senın sezeryan
Fatos_teke46 esmerrmm normal biraz daha dayan gerckten zor bir durum bn ağlıyordum nerdeyse dikişlerim alındıktan sonra herşey düzeldi
Yseliminannesi Merkun ilk doğumdan 2 sene geçti ikşnciye hamileyim uyuşukluk alanı ilk zamana göre az ama hala var malesef geçici değil gibi 😏