esmerrmm ayy daha çok yeni yatamazsın ki en az bir hafta geçecek canım Allah yardımcın olsun birazcık idare et,geçecek inşallah. Bu arada ben sezeryan olalı 12yıl geçti hala uyuşuk hissetmiyorum orayı 😅ikinciye hamileyim şuan da plesenta eski sezeryan dikişime yapışıkmış ameliyatım riskli,keşke normal doğum yapabilseydim diyorum ama işte nasip