mor_menekse1 gecen haftalarda ıkı defa kanamam oldu doktorum izindeydi baska doktor baktı kanama alanım oldugunu soledı kesenın dısında 100lük progestan verdi vajınadan al dedi ama ben beceremedim hep aktı dısarı gecenhafta yıne kanamam oldu hastaneye yattım 1gun sonra durdu kanamam kendı doktorumun geldımı öğrendim o baktı kanama alamın var hala dedı dedim ilacı kullanamıyorum vajınadan oda agızdan al 4kere dedı bu cuma randevum var hem ıkılı tarama hemde kanama alanı ne durumda merak içindeyim düşük riskim var uzanıyorum hep