2.aslımayı yaptıktan sonra doktor bana da yazmıs tı. Rahim duvarının kalınlıgı 55mm ıyı ama yine de yazıyım demıstı.aşılamadan 4 gun sonra agızdan gunde 1 tane 10 gun kullandım. Tutmadı yinede asılamam. Suan ovulasyon testi kullanıyorum çatlamam oldu. 3 4 gun sonra yine kalan progestan hapı sizce kullanmalımıyım kızlar???