Snnx düşük tehliken yoksa neden kullan demişki. Benim kahverengi lekelerim vardı o yüzden kullan demişti. Ben onu bile leke geçince bıraktım. Her ilacı bi zararı var ya. Benim lekelerim var mesela kaç defa gittim bişey bulamıyolar. Yahu neden geliyor bu leke bilmiyomusunuz. Her gittiğimde düşük önleyici iğne, progestan bilmem ne. Ama benim lekelerim yorulunca oluyor. Ben bile öğrendim artık. Uzun süre dinlenince olmuyor. Bende yazdığı ilacı almadım. Şuan bi sorun yok.