Mihruss
Allah razı olsun canım benim. Hadi hakkında hayırlısı inşallah. Benimde sıfır sancıydı ama yatisim yapıldıktan sonra artık nasıl olduysa sancilarim beş dakikada bir 100 leri gördü baya çektim 5 cm olana kadar bir buçuk gün boyunca,suni almadan. Ama kaderimde sezeryan varmış. Yani olacağı varsa her türlü geliyor o sancı. Sen odaklan ve yapacağına inan herşey geciyor,zaman su misali💙
Ama çok güzel bişi bebişinin yanında uyuması,çok zor ama değer💚