Naazli Zelsonr ilk zamanlarda çok normal gecesini gündüzünü karıştırıyor derler 😊 Sağlıkla büyüsün inşallah 😍
Didemf Zelsonr benimde göz numaram yüksek bu dediğinizi ilk defa duyuyorum doktoruma sormam mutlaka bende normal düşünüyorum 😔
Zelsonr Didemf Sor canım mutlaka çok riskli benimde bilgim yoktu doktor söylemeyene kadar. Ki biliyorsun devlet hastaneleri asla mecbur kalmadıkça sezeryan yapmazlar.