Esmaa-ess Sevil_87 yapabilecek bişey yokmuş şuan doğuma kadar geçebilirmişde geçmezse doğumdan sonra çocuk doktoruna götürürsünüz korkma dedi olabiliyormuş
Yasemiiin Esmaa-ess evet sezeryan olacağız. Normal doğum olsaydı doktor bana da 3 kasıma kadar süre var demişti. Sizinki nasıl olacak belli mi?
Nazzprlkci Sevil_87 sezeryan nasildi beni korkutuyolar yok kalkamazsin yon bebeginle ilgilenemezsin diye
Sevil_87 Nazzprlkci ben sıkıntı yaşamadım ilk gün kalkıp yürüdüm emzirdin de olumsuz şeyleri hiç duyma ayrıca herkesin bünyesi de farklı
piinaar Meltemkynrak bende 36+4 üm ilk gebeliğim doktor başı aşşağida 37 sonu 38 gibi gelir dedi ama emin olamadım