36+4 haftalığım geçen hafta gitmiştim sancılar var açılma başlamış dedi ve normal doğum istiyordum zaten çatı muayenesi de oldum normal için gün sayıyorum belki de saatleri sayıyorumdur çünkü ara ara sancılarım oluyor ama çok şiddetli değil bilmiyorum hayırlısı olsun hepimiz için ☺️