Cananslife Sevil_87 bizde 36 haftaligiz bebegim karnimda cok sertlesiyor ayni seyi yaşayan varmi acaba 🥴
mrveknblt Sevil_87 36+5 haftalığız çarşamba günü çatı muayenem var bakalım nasıl doğum olcak merak ve heyecan içindeyim😂
elaveipek Esmaa-ess bozmayın moralinizi kızımında kalbi su toplamıştı doğumdan sonra hemen kalp doktoruna götürdük bi sıkıntısı yoktu şimdi oğluma hamileyim onunda kalbinde sıvı var doktorum sanırım senin bünyen yapıyo dedi
Yasemiiin Esmaa-ess evet sezeryan olacağız. Normal doğum olsaydı doktor bana da 3 kasıma kadar süre var demişti. Sizinki nasıl olacak belli mi?
Kelebekkannesi Sevil_87 36+0 olduk 🥰 haftaya gıdecem , doktorum 37 de gel alttan muayene yapalım dedi . Çatı muayenesi yapcak galıba ve doğumla ilgili konusacaz.