Ria hiç düşünmedik daha , herkes çok aynı isimler koyuyorlar gibime geliyor, bakıyorum biraz isim onerisi olan başlıklara hep birbirine benzer isimler….
, eşimin babası yakın zamanda vefat etti, kulağına babalarımızın ismini okutup, kimliğe başka yazdirabiliriz Allah izin verirse.. eşimle ben ikizler burcuyuz ve inanılmaz kararsızız. O yüzden şimdilik sadece iki isim koyarız dedik ama detayını hiç konuşmadık.. METE ismini beğeniyorum ben ama çok sevdiğim bir arkadaşımın 8 aylık oğlu var ismi Mete oldu. O yüzden onu koyamam. Ay isim konusu geçince bana bı fenaliklar geliyor ..