Sblatc dün sabaha karşı 5 gibi uyandım.TRT belgeselde bı program vardı, hasta ve yaralı yaban hayvanlarını rehabilitasyon merkezine alıyorlarmış. Bı tane yavru boz ayı vardı, sadece ekmek yiyormuş başka hicbirsey yemiyormus psikolojisi bozulmuş daha önce avcılar falan yaralamislar hayvanı, doğal hayata uyum sağlayamıyormuş, Bir tek ekmekle besleniyormus.. dedim aha bennn. Bu ben işte. Sadece ekmekle besleniyorum.. ah ulaaaan aaaaaahhhhhhh