demethanim Ben de ayniydim her saat basi yiyordum😂 Sabah kusuyorum ama acliktan gece boyu direniyorum yememeye asit birikmis oluyor onu cikariyorum. Kosuyorum yumurta haslamaya guzel bi kahvalti yapiyorum. Ise yuruyorum 20dk yolda cig badem yiyorum. Acim ise gelmeden bi kuruvasan alip yiyorum. Acim. Kuruyemis yiyorum yine acim. Unlu kurabiye ile bastiriyorum biraz. Sonra ogle yemegi😄 proteinli birseyler yersem migdem bi kisim uzun sure ugrasiyor onunla. O da 15 dk. Oh biraz rahatim ama tam doymamisim. Ardindan meyveli yogurt. Arada kuru bademler, kayisi. Ceviz biraz daha doyurucu oluyor. Eve gelene kadar acliktan mahvolmus oluyorum 1 saat gecmis oluyo halbuki. Fakat eve gelip yemek hazirlamam gerek isten geliyorum. Yok zamaninda yiyemedigim icin kusmaya basliyorum. Herseyi yiyebiliyorum cok sukur yemek kokusu da kotu etmiyordu. Aksam gemegi sonrasi acim. Yulafli sut yapip yiyorum. Ac ac uyuyorum suyla bastirmaya calisiyorum. Arkadaslar bu 3 ay boyle devam etti😪 Baya zordu. 4. ayda rahatlamaya baslicaksin acliklar son bulcak 🤗Bir de erkek olma ihtimali yuksek diyolar🤭