Yavaştan başladı benim de bu haftalara kadar bulantım vardi artık sabahları elim ayağım titriyor aç uyanıyorum erken saatlerde eşim o saatte kalkmaz muz veya tuzlu kraker yiyip tekrar yatıyorum. Normalde günde iki öğün yiyen ben. Her halde artık iki kişilik yiyoruz bazen karnım doysa bile gözüm doymuyor gibi gene yiyesim var 😂 az birşeyle şişiyorum zaten.