Zeliha95 Karyakal hayır henüz çıkmadı canım ben ovülasyon takibi değil çatlatma iğnesinden itibaren bugün 14. Günüm
Karyakal Zeliha95 nasil negatif cikti ya idrar pozitifdi canim senin en son yaptigin idrar testini atsana bi
Karyakal Zeliha95 hadi benim negatif ama daha gunum var catlamanin 10. Gunu bugun cumartesi tekrarlicam hcg testini ovulasyon testi yapiyorum simdi koyulasmaya basladi mesela tekrar
Zeliha95 Karyakal çöpe attım hepsini canım 🥺 0.6 çıktı sonucum olsun hayırlısı doktorum adet olunca gel dedi bu ay nasıl bir yol izliyoruz bakalım tekrar ilaç iğne verecek sanırım
Karyakal Zeliha95 valla senin net vardi ya testlerinde gercekten sasirdim bide karartmadan da cikiyordu hayirlisi valla uzuldum diger aya insallahh 🤲🤲
Karyakal Zeliha95 ovulasyon yapiyorum https://resimyukle.io/r/2xcDfTKKZY https://resimyukle.io/r/mXLEXMqq9P boyle biraz da olsa koyulasmaya basladi cumartesi de hcg testi yapicam bakalim hayirlisi
Zeliha95 Karyakal canım koyulaşma çok yok sanki bence hergün yapma biraz bekle istersen hergün kendine stres yaparsın
Karyakal Zeliha95 https://resimyukle.io/r/Qlvuo53thy https://resimyukle.io/r/vGI6MwQlqI https://resimyukle.io/r/Q8XLdjd7m5 catlamanin 12. Gunu canim demin yaptim sence var mi
Karyakal Zeliha95 digerlerinde cizgi vardi ama kanda beta 2 den kucuk cikti bakalim bi de yarin sabah yapicam 13. Gun olmus olur bide 16. Gun yaparim sonra hcg testim bitiyor zaten son 2 test
Zeliha95 Karyakal aynen koyulaşma varmı ona da bak birde testler demi acaba bir sorun var eczaneden birtane alıp yapsan başka test