Karyakal Omay0707 etiketlerim kiz yeter ki olumlu olsun 😂😂 ya cikan cizgilerden sonra negatif cikarsa testlere olan guvencim biter valla
Omay0707 Zeliha95 ovulasyon testi yapıyormuydunux canım hayırlı olsun bebişi sağlıkla ilerlesin inşallah
Zeliha95 Omay0707 yok hayır bu ay yapmadım çünki kullandığımız ilaçlar hormon ilacı olduğu için hep pozitif çıkacak ovülasyonda o yüzden çatlatma iğnesinde zaten beta hcg var o yüzden yanıltır
Karyakal Omay0707 Zeliha95 kan sonucu cikti kizlar benim negatif testlere olan tum inancim gitti yeminn ederim
Merveikratanem Karyakal hayırlısı olsun kuzum hormonlardan olabiliyor benimde 5 sene öyle neler çektim
Karyakal Zeliha95 <2 cikti olmayabilirde erken de olabilir yumurtlamanin 10. Gundeyim catlamanin 9. Gunu 14. Gun tekrar test yapicam hcg de cikmazsa net bi sekilde cizgi kan vermem cikarsa tekrar veririm kanı
Karyakal Merveikratanem erkende olabilir catlamanin 9. Gunuydu bugun hayirlisi varsa vardir yoksa da yapacak bise yok hayirlisi derim
Zeliha95 Karyakal hayır henüz çıkmadı canım ben ovülasyon takibi değil çatlatma iğnesinden itibaren bugün 14. Günüm