Karyakal hayırlısı olsun canım hakkımızda birimde yarın doktor randevumuz var bakalım bu ayda galiba ilaç iğne verecek ama iğne istemiyorum ben çatlatma iğnesi heryerim sivilce doldu bi tuhaf oldum geçen ayda ilaç verdiği için verdi yani bu ay ilaç kullanırım iğne kullanmam