Karyakal Omay0707 yaa insallah vardir yarin gene yapicam hcg aslinda cok erken basladim test yapmaya elimde hcg olunca boyle oldu sen 10. Gunu bekle ama 10. Gunden basla 😂 benim gibi erken baslarsan zaman gecmez gerci simdide gecmiyor 🤦♀️
Fatmanur35 Zeliha95 Canım meraba yorumlarını okudum bende bu ay klomen ve çatlatma iğnesi kullandım bugün 13.günüm acaba kesin sonuç çıkarmı ben çok tedirginimde..
Karyakal Omay0707 Zeliha95 https://resimyukle.io/r/XOoAzjyEeo https://resimyukle.io/r/5N6fwn66Ip en altaki bu sabah ki hcg testim ondan sonra gidip kan verdim
Karyakal Omay0707 https://resimyukle.io/r/JfmkqUmmoE 2 gun onceydi bu bugun kan verdim beta hcg ona gore ovulasyon testini tekrarlarim
Omay0707 Karyakal https://resimyukle.io/r/U5EGIQOVZm benimde bu şekilde cıktı gebelik olabilrmi kki yaaa
Omay0707 Karyakal senden ümitliyim sende cıkarsa bende kan vericem😂😂 kan sonucuna etikletle mutlaka beniii Benimde çatlamının 4.günü yumurtlamanın 6.7.günü
Karyakal Omay0707 etiketlerim kiz yeter ki olumlu olsun 😂😂 ya cikan cizgilerden sonra negatif cikarsa testlere olan guvencim biter valla