Zeliha95 Omay0707 hayır canım yeni çektiğim için öyle ilk dakkalarda çıktı zaten sabah çekmedim beklediği için sarardı atmadan önce çektim
Karyakal Zeliha95 ben ikisine de dikkatli baktim ikisinde de gordum canim cizgiyi benimkilerden daha net insallah vardir yarin yada obur gun tekrarla bence
Zeliha95 Karyakal inşallah canım yarında çıkarsa sabah gidip kan takibine başlıycam artık bu şekilde koyuydu çıktı çıkmadı demem artık kafam rahatlar en azından inşallah hayırlı haberler alırız🤲🏻🥰
Karyakal Zeliha95 ayy insallah kanda cikar yarin buraya da at test canim bende yarin sabah hcg yapicam bakalim haberleselim yazalim buraya
Zeliha95 ebruu19 inşallah 🤲🏻🤲🏻 Sabah tekrar yapcam sonra kan vercem Allah’ın izniyle vardır inşallah 🤲🏻
Karyakal Zeliha95 bende 3 gundur hcg yapiyorum yumurtlama takini yaptim ben benim biraz erken ama cikiyor gene de cizgi yukarda paylasmistim resim bugun 9. Gunumdu yarin 10. Gunum bakalim teste devam😍
Zeliha95 Karyakal inşallah ya tabi mutlaka haber veririm valla açmaya çalıştım ama açılmıyor internette sıkıntı var galiba bi bura kaldı burayıda elimizden almazlar inşallah 😂 hiç birşeye girilmiyor şuan
Cigdem_58 Arkadaşlar fazla elinde test olan varmı kullanmayan vermek isteyen elinde kalan alacak durumum yok bende ovulasyon testi başlamak istiyorum Allah razı olsun 🤲
Omay0707 Karyakal kız varsa beni bir heveslendiriyor mutlu ediyorsun inşallah gebelik vardır ve bu kadar erken ögreniliyordur ❣️❣️ bende bekliyorum 4.gün oldu çatlama dan yumurtlamadan 6.gün 🦋🦋 Ovulasyon testi de yaptı mı hiç şu bi kaç gün içinde😊
Karyakal Omay0707 yaa insallah vardir yarin gene yapicam hcg aslinda cok erken basladim test yapmaya elimde hcg olunca boyle oldu sen 10. Gunu bekle ama 10. Gunden basla 😂 benim gibi erken baslarsan zaman gecmez gerci simdide gecmiyor 🤦♀️
Zeliha95 Bfduam pembe olanı trendyoldan aldım miratech markası dışı pembe beyaz diğeri de eczaneden aldım 5 TL