Belirlenmedi seni çok iyi anlıyorum. Evlendim bir ay sonra öylesine gittiğim kontrolde çocuğunuzun olması çok zor tup bebek denildi . Koştuk hemen ona da ve o da olmadı.daha evliliğe alınmadan anneliğe hazir miyim dusuncek fırsatım olmadan olmuyor diye kendi kendimi yedim .haliyle her ilişki bebek içinmiş gibi olmaya başladı ve bende esimde stres yaptık. Zor biliyorum ama bırak bebek bebek diye yaşamayı.yuruyus yap film izle yeni bir şeylerle uğraş hatta ne yapabilirim diye araştırma bir süre birsey yokmuş gibi hayatını yaşamaya çalış rabbim kendiliğinden nasip eder inşallah