Belirlenmedi düşündüğün için bende 8 ay kalamadım tatilde kaldım hiç beklemediğim bi aydı düşündüğün için odaklandığın için olmuyor ben o 8 ay beler yaşadım resmen bedenim oyun oynuyordu her belirti hamile gibi 10 gün geç regli oluyorum ki asla olmazdı geçikme 28 gün ara kanama yaşadım Prolaktinim yüksek çıktı 8 ayın her günü bişey yaşadım ve sonunda hamileyim ama asla ne bişey oku ne düşün çok zor biliyorum ama biraz serbest bırak ümidi kestiğinde eminim hamile kalacaksın birde prolaktinine baktır o yüksek olunca da gebe kalınmıyor bu anne olma isteği ve stresiyle temasla falan da yüksekliyorum sabret bebe geleceği günü biliyorsun kardeşim içini ferah tut sen Allah bırak ben inanıyorum olacağına zamanı var demekki ❤️