Hdiska Belirlenmedi hmm anladım canım çünkü kız kardeşim ve kuzenim yıllarca bebeği olmadı en sonunda guatir tedavisi gördü ve hemen hamile kaldılar
Baykuss Belirlenmedi canım bende 13 aydır istiyorum bende troid hastasıyım ilaç kullanıyorum, çok şükür üç gün önce güzel haber aldım hamileyim. Kafana takma gerçekten kafama takmadığım an Rabbim nasip etti hayırlı zamanını bekliyor.
Belirlenmedi Baykuss ayyyy şuan çok duygulandımmmmmm 😭😭😭😭 rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasıp etsin ya benim düşük seviyede yani ne bileyim yazamıyorum dahi duygularımı ifade edemiyorum böyle şayın insanların arasında İnan ki düşünmemek kafaya takmamak engel değil…..
Belirlenmedi linaaryaa yaaaa inşallah Allah razı olsun akrabalardan daha çok buradaki insanlar daha çok akrabadan öteler ❤️
Baykuss Belirlenmedi bana da hep dediler bekle kafana takma olur dediler ama insanın elinde değil ben istediğim zaman eltim hamile olduğunu söyledi doğum yaptı abimin eşi hamile olduğunu söyledi. İnsan çok kötü oluyo ama gerçekten Rabbim senin için hayırlı zamanda nasip ediyor içini ferah tut Rabbim hayırlısıyla sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın Rabbim 🤲
Belirlenmedi Baykuss amin cnm inşallah çok şaiyotjm gerçekten yürekten yalvarıyorum rabbime bir mucize olsun diye benim hayatımı gerçekten çok değiştirecek inşallah mucize bir anda gelir ❤️ Sizin hamilelik öncesinde tirod var mıydı ilaç ne kullanıyorsunuz ve ilk gebelik mi sorular çok oldu kusura bakma cnm
Baykuss Belirlenmedi inşallah canım en yakın zamanda mucizen çıkar gelir 🥰 Troid önceden de vardı yaklaşık 10 senedir sürekli kontrole gidiyorum levotiron kullanıyorum 100mg
prensesim1_ Belirlenmedi herşeyi zamana bırak kafaya takma benmde olmuyodu geçen ay tamamen kesitm artık tüm düşüncelerimi o ay hamile kaldım
Belirlenmedi Baykuss evet bende başta ondan kullanıyordum cnm daha sonda doktor gazla geldiğini söyledi hafta sonlarını kesti daha sonra yine fazla geliyor dedi 75 mcg düşürdü daha sonra cnm 1 aydır 25 mcg kullanıyorum en son tahlilim 0,27 çıktı düzelir inşallah
Baykuss Belirlenmedi Belirlenmedi inşallah düzelir canım düzelmezsede sıkıntı yapma Rabbim istedikten sonra nasip eder inşallah sen içini ferah tut
Aminegul Belirlenmedi arkadasimla ayni evlendik ben ilk bir bucuk sene korundum istemedim korunmayi birakdikdan sonrada olursa olur olmazsa olmaz kafasindaydim cok yogun calisiyorduk esimle cünki. Korunmayi birakdigim ay hamile kalmisim. kizim 2 yasina girdi birdaha hamile kaldigimi ögrendim. arkadasim hep istiyordu birtürlü olmuyordu cok cekindim ona söylemeye. Okadar dualar ettimki onun icin rabbim bana nasip ettin onada nasip et diye benden 1 ay sonra oda hamile oldugunu ögrendi yani nasip işi bunlar. Üzülmeyin fazla takılmayin stres yapmayin Rabbim isteyen tüm kadınların kucağini hayirlisiyla doldursun 🌸