Ykr01 benimki anestezisizdi gerçi ben hiç sormadım banada sormadılar anestezili mi olsun diye şimdi olsa anestezili derdim. Bir gün önceden bhcg tahlili verdim onlar bir ilaç yazıyorlar onu aldım adetimden sonra 4. Gün gün verdiler o gün gittim direk çektirdim benim tüplerim açık olmasına rağmen çok acıdı bende kendimi çok kastım ondan heralde rahat gitmek gerekiyor birde anestezili olmalı bence