Belirlenmedi birkizbirerkekannesi maşallahta ne güzel bende attık yumurtalara takibi yaptığım uygulamayı sildim artık me zaman adet olursam olurum diyorum bakalım nasıp herşey
MelekMervertlek Belirlenmedi yumurtlama bir gün sürüyor çatlama da ertesi gün oluyor toplam 2 gün 2 gününde değerlendirilmesi gerekiyor bence deneyin ben öyle hamile kaldım
Yagmur00 Belirlenmedi herseyin bası stres canim ben ılk ewlendıgımız de hamile kaldım dusuk yaptım 4 ay hamıle kalamadım cunku benı esimi strese soktular stres cok etkiliyor bence bı sakın olun unutun ve akısına bırakın
Yagmur00 Belirlenmedi ewet senın sorunlu oldugunu dusunuyorlar bana neler neler ıcırmeye calıstılar bwn basa cıkmadım esım hepsine kızdı sukur yakamı bıraktılar sımdı hamileyim dogurucam 2 ay sonra kımse yuzume bakmıyor 🥴🥴
Yagmur00 Belirlenmedi amın bacım sende strese gırme 3 dusuk yasadım dort te oldu cocugum herseyin zamanı war unutma bol dua we kım ne derse desin dinleme
Belirlenmedi Asterujdndl dollenmiş tutunamamış test yaptığım da iki çizgiden biri biraz silikti 2 gün sonra yaptığım da bir çizgi çıkmıştı
Asterujdndl Belirlenmedi canim hiç umudunu kaybetme bende kis çikti sağ yumurtam yok kis sağ yumurtami yemişti bunada elhamdulillah çok şükür canim