Belirlenmedi anldım benimde 1 senenin sonunda oldu takma kafana ila çocuk olsun diye ilişki yaşama eşinle cünkü sitirese giriyorsunuz işte ilişkiden sonra ayağa kalkma ayakların havaya dik duş alma sabah kadar yat bilmem ne sakin bunlara inanmama cünkü cidden bunlarla alakası asla yokk zamanı gelince olur emin ol doktor da bir sıkıntı yok demiş bir kac sene daha dene olamdımı ozaman tüp bebek falan deme eşimde bir gözüksün sorun hep bizde olmuyor rabbim hayırlı doğru zmanada nasip etsin