Taze1anne Merhaba 18+6gunluk kızımla , bizimde bugün 11 de asi randevumuz var , 4 haftalıkken minigimzi öğrendim düşündüğümüz ayda nasip oldu , 6+4te ilk kontrolumzdu 10 temmuzdaydı ilkte asiyi sordum 3 aya akadar onermiuoruz icinde ne oldugunu bilmiyoruz dedi doktorum , 18+4te 2 ekimcumartesi randevimuz vardi 4.5aylik olduk o gun de sordum , 1000 hamile üzerinde denenmis bir çalışma yapılmış herhangi bir olumsuzluk gozlenmemis, ben
senin yerinde olsam vuruldum demisti doktorum 14 yasında kizim vuruldu 12 yaşındaki için bekliyoruz dedi riskli bir hamilelik geçirmedim 3 ay normal geçti, bende şimdi artık vurulucam tehlikeye de atmak istemiyorum çevremde herkes aşili tabiki ama bir yandan minigimi düşünüyorum , 1.doz ile tetanoz arası 15 tun tutmami söyledi doktorum sonda 21 haftamda tetanoz olucam sonra 2.dozu vurulucam hayırlısı ilr 🙏 haberlerde duyup yakınım söylemişti anne asisiz olup doğumda vefat etmiş bebek hastahanedeydi🙏