Taze1anne vurularak çok iyi yapmışsın bizim bir tanıdık senelerdir dünyanın parasını döküp tüp bebek yaptırdı hiç biri tutmadı seneler sonra kendiliğinden hamile kaldığında covid yüzünden bebeğini kaybetti bende aşı konusunda çok kararsızlıklar yaşadım ama özellikle şu delta virüsü çok daha ağır olduğu için vurdurdum