Taze1anne ben 27+4 de ilk 32+4de 2.dozumi oldum,aslaaaaa yan etki gormedim dogumumda oldu tam 1 ay once,bebegimde bende saglikliyiz masallah, hatta benim diger bebem hapa igneye ragmen erken dogdu, 3.numaramda sezeryan gunumuze kadar bekledi ve dogdu,.38+1 de