Tugce-ylds Serpiltsn hayır canım haftasıyla gayet uyumlu dedi 39 40 a kadar beklerse 3 kiloyu zaten geçer dedi
Serpiltsn Tugce-ylds anladım canım belki benim sezeryan olacağım icin demiştir, 🤷🏻♀️O kadar beklemicez cunku zaten riskim de var
Tugce-ylds MugeninNefesi kesinlikle canım bana sa öyle dedi 38 e geldiğinde 3 kiloyu rahatlıkla geçer dedi sağlıklı olanda o zaten ortalama bebişlerin kilosu dedi 😊😊
Tugce-ylds Aysenturnaaa hareketleri iyi canım nst ye de girdim dün gayet iyi dedi bu hafta sonu tekrar kontrolüm var 36 olunca
Tugce-ylds Serpiltsn neden Sezeryan dedi canım ikinci bebeğin mi ne için risk var inşAllah sağlıcakla kucağımıza alırız ❤️
Serpiltsn Burcu98 bilmiyorum ki neden ole dedi, her hafta 200 gr en az düzenli alırdı bu hafta 100 gr alınca belki dedi hic fikrim yok
Serpiltsn Tugce-ylds yok canım ilk gebeliğim, 32. Haftada nst de sancı cıkınca ciğer geliştirici yapıldı bana, o gün bugün şükür salı günü 36. Haftaya girecez muhtemelen 37 icinde alacak onu
Melikee7 Eda_tprlk 37.haftamdayım en son 35 te gittim 2300 dü kilosu. Perşembe günü gidicem bakalım 🙏🏻
firstbaby1 Eda_tprlk Benim de 36+0da 3400dü.Şu an 36+5 olduk.Salı günü kontrolüm var.Çok merak ediyorum doktor doğumla alakalı birşey söyler mi diye.Ben bi an önce doğsun istiyoruuum.
Eda_tprlk firstbaby1 bende biran önce doğum olsun istiyorum artık hareketlerim çok kısıtlandı çok zorlanıyorum ama doktorum şuan için bişey diyemem dedi bana da yani sancım da yok sanırım daha zamanı var benimde şuan 37+1
firstbaby1 Serpiltsn teşekkür ederim ama maalesef bu kadar fazla olması da sağlıklı değilmiş.Doktorum sıkı bir diyete gir yoksa asla normal doguramazsın bu çocuğu diyor.4ü gecmesinden korkuyorum:(
Serpiltsn firstbaby1 evet normal doğum icin sıkıntılı biraz kilo isi, olmadı sezeryan yaparsın yeter ki sağlıkla gelsin de
Tugce-ylds Serpiltsn Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin canım benim çok az zamanımız kaldı 😍🤲🏻
firstbaby1 Serpiltsn Orası öyle tabi:) hepimiz sağlıkla mutlulukla kucağımıza alalım inşallah evlatlarımızı
Gokce91 35+2 de gittim 2800 çıktı, ultrasonda gıdılı tombik yanaklı gözüküyordu kızım, böyle giderse normal zor gibi 😅
Hilal_cskn38 Esenburhan123 bende 37 haftalığım karnımın altı bıldıgınuz sallanıyor bebek yukarda alt karnım kafası var cokmu kilo almışım diyorum sallanıyor sallıyorum 🤣🤦🏻♀️