Bebegimveben0811- gulumse0611 valla kuzum hatırladığım kadarı ile ya 13 ya 14 de basladim ilk 3 ay bitti doktorum folik asiti kesti ve bunları verdi sen neden gidemedin hala yanlış anlamazsan.
gulumse0611 Bebegimveben0811- hem çalışıyorum hem ikizlerim var 11 aylık gidemedik bi türlü en son 10 haftalıkken gitmiştim artık cinsiyrti de belli olmuştur bu hafta gidicem masipse
Sedaaaa2 Bebegimveben0811- 16 da gittik 17 cıktı o gün ögrendik doktor erken söylemem demişti zaten 😅 evet banada makul geldi sonra vın devlete 😂😂
Bebegimveben0811- gulumse0611 ikiz denilince kendimi kaybediyorum o akdar isterdim ki Rabbim hepsini size bağışlasın 🙏🌸
Deletedmom_33 Bebegimveben0811- Biz 19+3 olduk. Cuma günü tetenozum var. Haftaya cuma da detaylı ultrason. Oğlum Atlas’ı bekliyorum bende 🤗 Beşik, çoğu kıyafet ve bebek bezi, banyo seti vs tamamladık. Az eksiklerimiz kaldı.
Bebegimveben0811- Deletedmom_33 rabbim bağışlasın adıyla büyüsün 🐣🌸 bende çoğu şeyi hallettim ama emzik ve biberon seçmek de hala kararsizim ?
gulumse0611 Bebegimveben0811- amin inşallah hepimizinkini güzel ama çok zor 🙏🏻😌 her güzelliğin bi zorluğu var cümlesinin tam anlamı hatta 🙏🏻😌 herşey nasip bnmde eşim çok isterdi hep ikizlerim olucak derdi gerçekten de oldu 🤷🏼♀️🥰☺️🤩
Goksinismail Bebegimveben0811- bizde bugün 20 olduk 2. Bebgim olduğu için tetanoz olmayacak ama detaylı için yer ariyorum hala istanbulda uygun biryer bulamıyorum
Sedaaaa2 Bebegimveben0811- yok ankarada özele gidiyorm daha devlete gecmedim detaylıdan sonra düşünüyorum
Deletedmom_33 Bebegimveben0811- Bne wee baby almıştım 0-6 ay kullanıp kullanmayacağım belli değil diye. Emerse de biberon kullanmam büyük ihtimalle. Emziği de emerse sonrasında kaliteli birşey alırım Philips avent veya nuuk filan
ozgese-s Bebegimveben0811- sağlık ocağımı haber veriyor tetanoz aşısı için 18.haftamdayım bilgim yokta
Bebegimveben0811- Deletedmom_33 ben biberonu da emziği de philips düşünüyorum ama emzik olrak karar veremiyorum çok farklı emdikleri var neyse daha nasip se 20 hafta daha var 🌸
Deletedmom_33 Bebegimveben0811- Bana da şimdi görümcem getirdi emzik,biberon ve suluk olarak Philips avent arkadaşı vermiş. Başlık alınacak sade ama bakalım kullanırsam alacağım
Sedaaaa2 Bebegimveben0811- hayır dogumu devlette dusunuyorum aslnda hani ona harcıcam parayi evladıma kullanmak istyorum herhangı bi skntı olmazsa devlete gecicem ama giderim muamele uzerse bi daha gitmem yani
Bebegimveben0811- Sedaaaa2 bende özele gidiyorum ve doğum fiyatı 10 milyar insan bi düşünüyor devlette yapmak istiyorum doğumu ama işte bende muameleden çekiniyorum 😏
Sedaaaa2 Bebegimveben0811- denıyelim bakalm bi gidip ne kaybederiz o parayı evladımıza gelecegı ıcın koymak istiyoruz da ne gosterecek bakalm hayat
Deletedmom_33 Bebegimveben0811- Evet ama uçları oturmuyor gibi geldi bana hangi başlık alınacak bilmiyorum 3+ 4+ 6+ vs ler var 😅😅