Deletedmom_33 Bebegimveben0811- Evet ama uçları oturmuyor gibi geldi bana hangi başlık alınacak bilmiyorum 3+ 4+ 6+ vs ler var 😅😅
Sedaaaa2 Bebegimveben0811- denıyelim bakalm bi gidip ne kaybederiz o parayı evladımıza gelecegı ıcın koymak istiyoruz da ne gosterecek bakalm hayat
Deletedmom_33 Bebegimveben0811- Hiç bilmiyorum tek delikli uçları kapak tamamen oturmuyor ama su koyup denedim akitmiyor da. Başlıklar da classic yazıyor. Ama biberonlar classic mi naturel mi onu bilmiyorum