Bebegimveben0811- Kızlar tetanoz aşısına son 1 hafta ve detaylı ultrason da giriceksiniz değil mi? Yolun yarisina geldik cinsiyetler neler ?benim küçük bir Kiz 🐣 isim olarak da isrâ ismini istiyorum ya sizler hadi az sohbet edelim ♥️🌸
Clementinee Bebegimveben0811- canım tam 19 hafta olduk bizde. Yarın randevu alcam tetanoz için 20. Haftasında aşımı olcam inşallah. Ekim 12 de detaylı ultrason gircem İnşallah bebeğim sağlıklıdır 🥰 Benimde prensesim olcak İnşallah. Sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi 🤍🤍
esmer3 Bebegimveben0811- erkek olacak bizimki inşallah detaylı ultrasona girmeyi düşünüyorum ama özellerde fiyat nasıl hiç bilmiyorum 🤦🏻♀️ tetanozu da aile hekimliğinde hemşireyim zaten 20. Haftanın içinde herhangi bir gün yaptırırım artık😂
Sedaaaa2 Bebegimveben0811- yesss bizimde ogluşumuz oluyor 🥰🥰🥰 20 de bi gun gider yaptırırım saglık ocagına detaylıyada 21 de gidicem inşallah 350 tl bi tutarı varmış makul bi fiyat bende hissetme başladı bi ara iyi hissediyordm da bu sıralar nadir alıstım mı artk bılmıyorum 😂🤣
Bebegimveben0811- Clementinee ben seni hatırladım biz seninle aynı gidiyoruz 🙃 neden randevu alıyosun ? Bende 15 ekimde nasipse giricem detayliya bide sey diyeceğim bebeğin hareketlerini hic hissettin mi ? 🌸
Clementinee Bebegimveben0811- sağlık ocağından hemşire aradı doktoruna bi danış kaç doz tetanoz aşısı öneriyor ona göre ara beni randevu oluşturalım dedi canım. Yok henüz hissetmedimm sen hissettin mi 🥰 sadece sabahları bebek sağ tarafa toplanıyor sertleşiyor karnım yamuluyor resmen sen böyle birşey yaşadın mı hiç
Bebegimveben0811- Clementinee bende hissetmedim sadece eşim elini koydugun da falan sey dior bak burda 😀 bana randevu falan demediler de ondan sordum
kurabiyemmmm Ben 19+2 yim konu başlığına uymasamda dahil oldum 😊 Benim de kızım olacak dikkatimi çekti bu 19 haftalar hep kız 😂 Detaylıya yarın randevu alacağım İstanbul da yaşayanlar kime yaptırmayı planlıyorsunuz detaylıyı?
Bebegimveben0811- kurabiyemmmm 19 ve haftası aslında demek istemiştim çok iyi yaptınız ben ataşehir örnek tıp merkezinde çektirecegim 🌸
Bebegimveben0811- esmer3 istanbulda oturuyosaniz ataşehir örnek tıp merkezinde 250 tl ye çekiliyor 🙏 ya hemşiremiziniz bisey sorsam çok ağrı oluyor mu sonrasında bide ben hala bebeği hissetmedim Normal mi ? 🌸
esmer3 Bebegimveben0811- maraştayım burdaki fiyatları sormak hiç aklıma gelmedi kontrolde sorarım artık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ evett tetanozdsn sonra ağrı oluyor yapılan kolda o yüzden hafta sonuna denk getiricem ben de korkuyorum ama yapacak bi şey yok bir gün duş almak da yasak aşıdan sonra 😂
esmer3 Bebegimveben0811- benim doktor 27 ye kadar hissetmeyebilirsin ilk gebelik demişti ben de tedirgin oldum hissetmiyorum diye ama iki gündür içimde pıt pıt bi şeyler oluyor sanırım bebek 😂😂
Bebegimveben0811- Sedaaaa2 bende 20.haftanin icin de bir gün gideceğim sağlıkla kucağınıza alın sanırım sizin postunuzu görmüştüm geç öğrenmiştiniz cinsiyeti 🌸🤭 sizinde fiyat makulmus 🙏
Sedaaaa2 Bebegimveben0811- 16 da gittik 17 cıktı o gün ögrendik doktor erken söylemem demişti zaten 😅 evet banada makul geldi sonra vın devlete 😂😂
Bebegimveben0811- gulumse0611 decavit ve gyno ferro kullanıyorum onları mi diyosunuz başka bisey kullanmıyorum şuan daha 🌸
gulumse0611 Bebegimveben0811- ne zaman başladnz bnde 17 haftalığım ama başlamadm doktoea gidemedim daha
Bebegimveben0811- gulumse0611 valla kuzum hatırladığım kadarı ile ya 13 ya 14 de basladim ilk 3 ay bitti doktorum folik asiti kesti ve bunları verdi sen neden gidemedin hala yanlış anlamazsan.