toocin Normal şartlarda 15 kasım görünüyor ama ne olur bilemiyorum😅 arabasını, beşiğini, kıyafetlerini, emziklerini, biberonlarını ve geceliklerimi aldım. Hastane çantamızı henüz hazırlamadım.
baysmeri toocin bütün hazırlıklar tamamlanmış çanta hazırlamak kolay iş sona bırakmamışsınız hazırlıkları negüzel 😄
baysmeri Medid06 çantanız hazırsa tamamdır artık dogumumuzu bekliyoruz zaman çok hızlı geçsin inşallah
Mnkfslyem 32 olduk çok şükür 🤲🧿 eşyaların bir kısmı yıkandı ütülendi bir kısmının da kurumasını bekliyorum ütüye başlayacağım dolabı bekliyoruz yerleştirmek için. Şampuan bez falan eksik sadece çok şükür herşeyi tamam bebişin 💙 kendi eksiklerim var pijama Depend gibi onları da bu hafta tamamlıcam kısmetse çantayı hazırlıcam. Artık herşey tamamlansın ve oğluşuma kavuşayım istiyorum hayırsıyla sağlıkla zamanında inşallah 🤲❤️
baysmeri Mnkfslyem inşallah sağlıkla hepimiz kucagımıza alalım sizinde büyük hazırlık bitmiş bez ne almayı düşünüyorsunuz buarada bende daha almadım 😄
Glsm48 Mnkfslyem çamaşırları nasıl yıkayayım diye düşünüyorum, siz nasıl yaptınız ? Organik deterjan aldım. Şimdi alt kıyafetleri genelde pembe üst kısmı beyaz yada başka kıyafeti yeşil başkası düz beyaz , hepsini aynı anda mı makinaya attınız renkler karışmıyor birbirine değil mi ?
tugbao hastane cantasi hazirlayan deneyimli anneler liste paylasir mi bizimle? kasim annesi-bebesi neler almali yanina 😂 sudan cikmis balik gibiyim nerden basliycagimi bilmiyorum. 33 olduk. bu hafta halledip kapatmam lazim 😅
Mnkfslyem baysmeri inşallah 🤲🤲 bez prima düşünüyorum ilk aylar en azından cildi hassas olduğu için en iyisini önerileni kullanmak istedim ama ilerleyen aylarda değişiklik yapar mıyım alerji veya pişik durumu olur mu bilemiyorum tabi siz ne düşünüyorsunuz almayı ıslak mendil uni baby alıcam.
Mnkfslyem baysmeri dolap ve çanta hazır olmayınca hiç içim rahat etmiyor ya bu hafta gelicek bakalım bekliyorum inşallah 🤭🤭
seydaomer baysmeri Hazirligimiz komple bitti eşyalar yıkandı utulendi yerleşti eksikler alındı hastane çantası yapıldı tek eksik bebek arabası puseti kaldi. 32 haftalıkken hepsini tamamladım ve tamamladıktan birkaç gün sonra erken doğum riskini olduğunu ogrendim içime dogmus gibi yapmışım resmen erkenden. 33+3 olduk şuan zamanında doğar inşallah diye dua ediyorum.
baysmeri seydaomer seydaomer bebek arabası falan hemen alınır Büyük işlerinizi halletmişsiniz negüzel inşallah zamanında sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi 🙏
baysmeri Mnkfslyem ben ilk çocukta Prima premium kullandım ama geçen arkadaşım sleepy al dedi oda yeni dogum yaptı çok memnunmuş oyüzden arada kaldım sleepy fiyat olarak uygun tabi ıslak mendil bende unı alıcam
baysmeri Mnkfslyem haklısınız ama gelince hemen yerleştirilir halolur ya tabi herşey tamamlansın istiyoruz son zamanlara kalmasın iyice ağırlaştık zaten 😄
Mnkfslyem baysmeri evet aynen öyle bugün biraz fazla yürüdüm alışveriş falan ysptım inanır mısınız yatağıma zor geldim penguen gibi yürüyorum resmen topuklarımın acısına erken erken yapsaymışım keşke diyorum ozaman da daha var diyoruz öyle böyle bir şekilde oluyor napalım 😊🥰 yeter ki yavrularımız sağlıklı iyi olsunlar
Mnkfslyem baysmeri sleepy bende öneri okudum baya ama en azından diyorum ilk ay prima kullansam sonraki aylar denesem sleepy bende kararsızım benim ilk gebeliğim ablamın tecrübesinden faydalanıyorum oda sürekli prima kullandı tuvalet alıştırıp bez olayı bitene kadar bilemedim yani bende
Momlife1 baysmeri benimde kasım sonunaralık bası gözüküyor ama ikinci gebelik belki kasım ortasında gelir fıstık kuzum 🥰ablasından kalan eşyaları bu hafta ayırsın temizledim arkadaşım yeni doğum yaptı onun kıyafetlerinide yıkadım ütüleyip yerleştireceğim alacağım büyük bir eşya yok abladan bebek arabası yatak vs var ana kucağı aldım nuna önümüzdeki haftalarda hastahane çantası hazırlayacağım inşallah 🙏
baysmeri Momlife1 oh kısmetinle geliyo maşallah herşeyi hazır maşallah yıkanmış ütülenmiş çanta da hemen hazırlanır sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah😄
baysmeri Mnkfslyem Mnkfslyem kendinizi çok yormamaya çalışın son aylardayız benim de yürüyünce çok ağrım oluyo bende diyorum keşke eksiklerimi tamamlasaydım kafam rahat etseydi diye ama hamilelik sürecim çok zor geçiyo migde bulantım yanmam aşırı derece de oyüzden alışverişle falan çok uğraşamadım yavaş yavaş halletcez hayırlısıyla
baysmeri Mnkfslyem sleepy yeni doğan için pek kaliteli gelmiyo bana da gerçi hiç kullanmadım ama arkadaşımda çok övdü bilemedim gene Prima alıcam sanırım 🤣
Mnkfslyem baysmeri ya evet çok iyi bilirim. 5 ay boyunca kustum bulandım hep çok şükür 5 ay sonunda geçti ve hamile olduğumu anladım resmen hasta gibiydim sürekli yoksa. Allah yardımcınız olsun çoğu gitti azı kaldı diyelim sabredelim biraz daha bebişler sağlıklı iyi olsunlar yeter ki sizde kendinizi yormayın çok ama yorulmadan da olmuyor tabi bu işler yavaş yavaş halledicez artık napalım 🥰🥰
Mnkfslyem baysmeri mide yanması ağrılar sızılar bende de var çok. Ama diyorum ki kusma bulantı yok çok şükür razıyım diyorum okadar iyi anlıyorum ki. Oyuzden sizi Allah yardımcınız olsun inşallah