Mnkfslyem baysmeri ya evet çok iyi bilirim. 5 ay boyunca kustum bulandım hep çok şükür 5 ay sonunda geçti ve hamile olduğumu anladım resmen hasta gibiydim sürekli yoksa. Allah yardımcınız olsun çoğu gitti azı kaldı diyelim sabredelim biraz daha bebişler sağlıklı iyi olsunlar yeter ki sizde kendinizi yormayın çok ama yorulmadan da olmuyor tabi bu işler yavaş yavaş halledicez artık napalım 🥰🥰
baysmeri Mnkfslyem valla dogru diyosunuz hasta gibi süreci geçirdim neyseki sona yaklaştık pek hamilelikten keyif alamadım ama gene de insan evladını düşünüyo iyi olsunda razıyım çekmeye diyorum sağolsun annemde hep destek oldu baktı bana bu süreçte yoksa neyapardım bilmiyorum
Mnkfslyem baysmeri mide yanması ağrılar sızılar bende de var çok. Ama diyorum ki kusma bulantı yok çok şükür razıyım diyorum okadar iyi anlıyorum ki. Oyuzden sizi Allah yardımcınız olsun inşallah
baysmeri Mnkfslyem çok sağolun buarada Allah razı olsun çeken bilir derler ya okadar zorki ilk hamileligimde böyle zor geçti buda iki kızımda beni yordular 😄
Mervemrym Kasım sonu Aralık başı gibiydi doğumum ona istinaden hiç birşey hazır değildi daha ama hastalığımdan dolayı ekim sonu annesi olucam 😕 elim ayağıma dolaştı 2. Bebek Allahtan abisinden kalanlar vardı eksikleri tamamlamaya çalışıyorum şimdi.
baysmeri Mervemrym halolur Allah’ın izniyle buarada Allah şifa versin bende konuyu açtım herkes hazırlığını yapmış gaza geldim gidip eksikleri tamamlıyım eşimle bagri bugün 😄
Mnkfslyem baysmeri evet bende o süreçte 2 ay annemde kaldım çok kötüydü valla hatırlamak bile istemiyorum çok şükür ama evladımız için olduğunu bilmek geçici olduğunu bilmek bambaşka Rabbime çok şükür. Aynen öyle yavrularımız iyi olsun da herşeye razıyız katlanırız diyoruz biyer de yeter ki sağlıklı olsunlar hayırlısıyla sağlıkla ve zamanında kavuşalım inşallah sabırsızlanıyorum artık bende
Mnkfslyem baysmeri 2 evladınızı da Allah size bağışlasın Allah kolaylık versin inşallah herkese hepimize ne diyelim 🥰🤲 sizde sağolun
Melek3 baysmeri bebek için herşey hazır hastane çıkışı tulumlar oluyor ondan almistm o geldi dün onu yıkkayip poşete koyucam bu salı falan da çarşıya gidip hastane çantası kendime gecelik vs kendi ihtiyaclarimi alicam 😬beşik falan aldık onun eşyalarını yikadm cibindirigini utuleycm çok işim var 🤦33+6 haftalıgim
baysmeri Melek3 işin çoğu gitmiş azı kalmış hayırlısı olsun sağlıkla kucagınıza alın inşallah buarada merak ettim hastane çıkışı için tulumu nereden aldınız bana da lazım
Glsm48 Melek3 33+1 im bende , beşiği yarın gelecek dolabı bir aya ancak gelir sipariş verdik , kıyafetleri çok almadım yıkanacak, benim geceliğim yok sadece bide bebek için sırt çantası 🤗 kasım 15 gibi olacak doğum 🤰🏻 heyecanla bekliyoruz miniğimi 🐣
baysmeri Melek3 ama arkadaşım kullanan biri olarak çok memnun 😄 ben ön yargılı davrandım diye biliriz
baysmeri Pelin-1 tebrikler hazırlıklar tamamlanmış bi rahata kavuşmuş hamişimiz daha 😄 saglıkla kucagınıza alın sizde İnşallah
Defne-06 honeyland benim de öyle tam 10 kasım görünüyor ama sanki ekim sonu gelecekmiş gibi hissediyorum 😌
Melek3 baysmeri https://resimyukle.io/r/LZ7u7J6XPG https://resimyukle.io/r/dMBSbmsz6Z Lina tasarımdan yaptırdm 70 tl ye 🥰
Defne-06 honeyland nasıl doğum yapacağım belli değil.😌 Süreç neyi gerektirirse o şekilde olsun sağlıkla alalım kucağımıza bebeleri 🥰🙏
baysmeri Mnkfslyem valla öyle herşey evlatlar için annelerimizi daha iyi anlıyoruz kolay anne olunmuyo Allah sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin de ama zaman su gibi akıp geçsin migde yanmam ve bulantım bitsin eski hayatıma döniyim ya😄