Aleybcksz 34+2 sadece odası alındı başka birşeyi hazır değil 🙀 odasına duvar kağıdı yapılacak komple oda hazır değil sıfırız yani🥰 ama olsun aceleye gerek yok herşey hallolur
baysmeri Aleybcksz halolur tabi hayırlısıyla neolucak benimde daha eksiklerim var alınıcak çantam hazır değil yapıcaz yavaş yavaş son günlere de tabi bırakmadan 😄
baysmeri mutlugebeee yavaş yavaş halledersiniz inşallah daha zamanımız var sağlıkla kucağınıza alın inşallah
baysmeri greybrde az kaldı valla sayılı günler çabuk hızlıca geçsin inşallah hayırlısıyla bebişimize kavuşalım 😀
honeyland minikask35 normal istıyorum aslında ama bebeğim daha pozisyonu almadı alır mı bilemem ama illa da normal demiyorum sezeryanda olabilirim yeterki sağlıkla gelsin 🙏 siz sezeryan düşünüyorsunuz galiba
minikask35 honeyland valla ben ikisinide düşünmüyorum aslında 🤣 ameliyattan da çok korkuym daha önce hiç başıma gelmedi dikiş atılmadı kolum bile kırılmadi ama normalden de korkuym🙄 bebeğe bıraktım bende nasıl gelmek isterse artik
honeyland minikask35 ben sonrasını düşünüyorum açıkçası normalden sonra toparlanma bebekle ilgilenme hemen oluyormuş sezeryanda biraz da sancılı süreç bakalım hayırlısı allahtan 🙏
baysmeri honeyland evet öyle ameliyattan sonra agrımız olucak ama bebişimizi kucagımıza verdiklerinde unuturuz ağrımızı inşallah
Ebruades baysmeri son 1 hafta tum hazirlilar tamam sancilarimi bekliyorm 38 +5 olduk bu gun hayirlisyla gelsin ama bebegimjn kilosu biraz dusuk dedi dktorum morelim bozuldu birazcik saglikli olsun yeter en basda
baysmeri Ebrupoyraz Ebruades çok az kalmış darısı başıma günler çabucak geçsin inşallah dünyaya gelsin de sağlıkla sizden beslenir alır kilo 😄