-Arya- baysmeri Kasım sonu aralık başıyız herşeyimiz hazır 🌸 yıkandı ütülendi sadece çantaya yerleştirmedik 😍
Merve171214 baysmeri Aynen hemde erken doğum riskim vardı ne olur ne olmaz bitsin dedim şimdi rahatım 😊
baysmeri Merve171214 ozaman haklısınız tabi zaten son haftalara bırakmamak lazım inşallah vaktinde gelir bebişiniz 😀
Gunesim1 baysmeri ben hala hastane çantamı bile hazırlamadım. Dün bebeğin kıyafetlerini yıkadım ütü için kurumasını bekliyorum. Bir de biberon şampuan ve bakım ürünlerini hala almadım en önemlileri sanırım. Geç mi kaldım ki
baysmeri Gunesim1 Bende şuan sizinle aynıyım buara artık tamamlarım eksikleri çantamıda hazırlarım diye düşündüm geneli hazırlamış biz biraz geçe kaldık ama neyapalım
Bttll baysmeri normalde 20 Kasım olarak görünüyor ama sezaryan olacagım için 15 gun oncesı olacak galıba hazırlıklar bitti kızımdan tecrubelı olunca 😊
honeyland minikask35 bende ekim sonu Kasım başı gibi düşünüyorum yani öyle hisediyorum normalde 10 kasım gözüküyor doğumum zaten 34+3 de biziz ☘️
Defne-06 honeyland benim de öyle tam 10 kasım görünüyor ama sanki ekim sonu gelecekmiş gibi hissediyorum 😌