Gulcingezer inşallah şimdi dün biontech aşı vuruldum doktor dozlar bitince 3 ay bekle dedi reglim normalde düzenliydi ama şimdi nasıl olcak ne zaman olcak bilmiyorum yumurtlama testi kullanacağım o yüzden istediğimizde psikolojik olarak çok etkilendim . Birde öyle deneyeceğim şansımı evde düşük yaptım diyeceğim umarım işe yarar ve testleri uygularlar