Gulcingezer Kizlar ilk bebegimi kaybettikten sonra doktor benden bu testleri istedi bilen var mi bunlarin ayrintisini ?
AnnelikHayali Gulcingezer bunlar kandan bakışacak hormon değerlerin. Bir de genetik bölümden pıhtılaşma testi istemiş. Pıhtılaşmaya meylin var mı yok mu diye.
elfmoom Gulcingezer rutin kanlar, vitaminler, pıhtılaşma, 3 aylık şeker ortalaması ve genetik test istemiş balım🙏🏻
Selisce Gulcingezer ilk düşükte mi istediler bunu bir de kaç haftalıktı ne gibi sorun yaşadınız benimde ilk gebeliğim kürtajla sonlandırıldı 10 gün önce ama ilkini normal sayıyoruz en az 2 en fazla 3 düşük olunca sebebi araştırılıyor dendi
Gulcingezer AnnelikHayali tesekkur ederm canim binde baska bi kagitta genetik test istedi icim rahat olsun diye
AnnelikHayali Gulcingezer temiz gelir inşallah genetik testin de. 🙏🏻Bir sonraki hamileliğin çok sağlıklı olur ve sağ Salim kavuşursun inşallah bebeğine. 🥰
Minigim24 Gulcingezer her şey güzel olacak her şey gönlünce olacak merak etme için rahat olsunn 🥰❤️ Hepsi güzel çıkacak inşallah 🥰
Gulcingezer elfmoom sagol bitanem ins hepsi iyi cikar bu sefer isi sansa birakmak istemiyorm bunlarda 1 aya yakin cikar dedi :/
elfmoom Gulcingezer inşallah kuzum🖤 sürmez o kadar sen öyle demelerine bakma :) sürekli takip et verdiğin hastanenin sitesinden :)
Gulcingezer elfmoom benim ilk gebeligimi takip eden doktorum eli hep ustumde sagolsn herseyi hallediyo ins cabuk cikar🙏🏻
Gulcingezer Minigim24 ins tatlim benim benimde istegim o formalite istiyorm sorun yok dedi doktor ama yapilmasi gerek her ne olursa olsun temkinli ilerlemek en guzeli canimm🥰🥰
Gulcingezer Minigim24 zaten patoloji hemen gelmisti onda bisey cikmiyor dusuk sorun yok yaziyo hep boylr geliyo ilk haftarda olan sonuctar onemli olan bizdeni genetik testler
elfmoom Gulcingezer ay ne güzel ya 🥰 hayırlı olacak güzel olacak kuzum benim, yine birlikte yürüyeceğiz. bak artık daha dikkatlisin doktorda aynı şekilde her ne varsa çözülecek🌸
Minigim24 Gulcingezer sonuçlarda güzel gelecek merak etme benim doktorum patoloji sonucuna da önem vermişti dış gebelik, mol gebelik gibi sıkıntılar için. Her şey güzel olacak inanıyoruz değil mi. 🥰🥰 Güzel günleri beraber yaşarız insallah ❤️
Gulcingezer elfmoom doktorumdan yana cok sansliym riskli gebelik uzmani hemde tanidik o yuzden herseyimle ilgileniyo cok sukur sen nasilsin balim kacinci haftadasn smdi?
Gulcingezer Minigim24 tabiki inaniyoruz kuzum benim sizde. Daha guzel destekler aliyorm moralim artiyo ins testlerde iyi gelir bende basladim zaten degerlendirmelere bakalim ne zaman guzel haber alicaz heyecanliyim 🥰🥰🥰
Gulcingezer elfmoom ay ben oglusu yerim kuzum benim cok seviniyorm snde sknti yasiyodun korkuyodm hersey guzel olucak ins dogunca fotograflarini da gorucez ins 🙏🏻🙏🏻
elfmoom Gulcingezer ben de hala progestan kullanıyorum aşkım🙏🏻 hala bıraktırmadı doktorum. hayırlısıyla sende bende isteyen herkeste sağlıkla bebeklerimize kavuşalım inşallah 🖤
Gulcingezer elfmoom amin ins canim benim kullan onun zarari olmaz lekelenmen skntin falan olmasin guzelce dinlen ins o da gecicem guzel gecicek hamileligin inaniyorm sana cok emek verdin sahidim🙏🏻🥰