Ya nasıl çok net dersiniz. Ben geçen sene hamilelik testi yaptığımda ilk on dakika bir şey çıkmadı iki üç saat sonra baktım net kırmızı çizgi var kan verdim beta 0. Yani testlerin arkasındada ilk on dakika çıkan sonuç geçerlidir yazar. Sonra çıkan çizgi geçerli değildir. COK NET yazmış bide. İnsanlara bu şekilde umut veremezsiniz.