Ozlmylmz1 ben zaten hep çok idrara çıkarım o yüzden şuan o bi belirti mi anlamıyorum. Normalde regliden önce göğsüm sızlar ve belim ağrır bu ay hiç biri olmadı. En çok şüphelendiğim bu, daha doğrusu belirti dediğim. Çünkü ben regli olacağımı göğsümden ve belimden anlardım hemen çantama ped koyardım. Yok ama bu ay enteresan bi şekilde