bebeklibirisi burada bir arkadaşın adetine 3 kala ovulasyon testi pik yapmıştı ve adet geçikmesinin 14 günü silik cizgi ile gebelik ögrendi adet geçikince beta çok yüksek olacak diye kaide yok herkez farklı yumurtluyor bunu bilemeyiz sen erken yumurtlamışsındor o adet günü en güzeli kan vermesi ama cizgi var yani gözüküyor sense beta değern yüksekken test yapmıssın onunki düşükken bilemeyiz
Benim arkadaşım geçikmenin 25.günü 19 değer ile gebe oldugunu ögrendi ve sağlıklıydı