Faridam hayır akıntı falan olmuyor öle bel agrısı ben kızlığımdan beri çekiyorum aslında ayakta durmaktan hamilelikte biraz daha tetikledi sadece ayakta dursam Bi 20dk faln oturduğumda geri kalkamıyorum sendeliyorum bel ve baldırların agrısından kasıkta ki agrılar da sürekli olmazsa normal diye biliyorum sonuçta bebişler imiz büyüyo ve rahme baskı uyguluyor ani hareketlerde tetikliyor böylelikle