Faridam Ygzalp_16 Ygzalp_16 Allah sabr versin Bwbeginiz kaç yaşinda? Benimki 1 yaşinda ve riskli hamilelik + tek bakiyorum
whitedream Ygzalp_16 24+3 benim dışarıdan belli olcak şekilde görünüyo karnım inip çıkıyor bebeğin gelişimi 2 hafta önde gidiyo acaba ondan mı yoksa normal mi bende bilmiyorum çok fazla hareketliyiz elimle kapatma ihtiyacı hissediyorum yanımdaki görecek diye 🙈
Ygzalp_16 whitedream kilosu kac canım senin bebeginin…ilk hamileligindir iç karnin dardır yağlanma fazla yoktur o yüzden çocuğun hareketleri net bellidir ben 95 kiloyum 2 gebeliğim göbek bölgem çok yağlı…
Ygzalp_16 Faridam 9 yasinda oglum ozel bir çocuk ben 9 senedir kendim bakıyorum altı bezli konuşmuyor ama dünyalar tatlısı 😍 onun için istedim kardeşi olsun baya testler yapıldı karnimdakine de oğlumun da hastalığı bulunamadı onun için hep diken üstündeyim hareket etsin hep karnimda onu hissedeyim istiyorum…
Smraozn12 Meryem2746 kaşar peyniri muz kuruyemiş yedim onun dışında ekstra bişey yemedim hayır siz gayet iyisiniz🥰 biz 2 hfta önden gidiyoruz okadar
whitedream Ygzalp_16 21+1 de gitmiştik 10 Eylül de en son 25 cm 507 gramdı detaylıda.şimdi 5 gün sonra kontrolüm var bakalım kaç oldu bende bilmiyorum evet ilk gebeliğim tecrübesizim kendimde 53 ten 59a çıktım herkes normal diyo bana fazla geliyo🙈
Ygzalp_16 whitedream demissin ya gelişimi önden gidiyor diye çocuğun kilosuna göre mi öyle dedi dr onu merak ettim ben 25+2 de gittim yani perşembe günüydü 980 civarındaydı ama bana hiç önden filan demedi bakalım senin ki kaç çıkacak yaz yine buradan merak ettim…
whitedream Ygzalp_16 21+1 de o zaman 22+5 görünüyo demişti 507 gram. Cumartesi günü senin gibi 25+2 oluyorum bende bakalım kiloya ne dicek gene yazarım burdan sonucunu
Ygzalp_16 whitedream Bana sadece şey dedi bebeğe iyi bakmışsın dedi su kadar önden gidiyor filan demedi aman sağlıkları yerinde olsun da maşallah subanallah inşallah kucagimiza aldığımız günleri görürüz ya…sen Bana yaz burdan yine görürüm merak ettim😊😊😊
Dilosceylan Faridam 26+3. Mide bulantısı, yanması var. Bel ağrısı, kasıkta ağrı, cinsel ilişkide ağrı 🤦♀️ Hamileliğimin en sıkıntılı zamanlarından birini yaşıyorum bende 🥲
whitedream Ygzalp_16 merhaba canım bugün kontrolüm vardı 25+2 yim gelişimi 27+1 le uyumlu çıktı 32 cm 973 gram olmuş 1 ocaktan sonra bekleyin dedi doğumu
Alka Faridam Bendede öyle canım. Bide kışlık giysilerimizi felan çıkardım. Yoruldum ekstradan ağırdı belim. Karnımda ağrıyor arada.
Faridam Alka Allah hepimize sabr versin canim sah salim bebeklet gelsim zamanda çabuk geçsin kazasiz belasiz doguralim ya sabrim tükendi