EsengulC evet canım ama sezaryen ücreti daha çok oldugu için birde normalde çok daha fazla beklemek gerekiyor bu sebeple bazı doktorlar risk olmasa bile sezaryene yönlendiriyor maalesef kuzenim bu şekilde doğum yaptı toparlanması çok zor oldu, benim korkumda o hiç bir sıkıntı yoksa 2-3 günde olsa normal doğum beklenmeli ama dayanamazsın diyip alıyor özeller işte